
Woe Pekka Minkä teit!
Huumori yllä ja päälimmäisenä, tuli naurettua kaikille kalavaleille ja kuuntelijalle jätetylle vastuulle.

Sportia-Pekan kalastusosaston mainonnassa seikkaili hyvin usein kultakala, joka yritti välttää terävimmätkin koukut ja teki kiusaa kalastajille. Nämä hyvin nopeat ja kieliposkessa toteutetut mainokset oli erittäin huomioituja ja toimivia piristeitä perinteisen mainonna lisäksi. Kyseiset kuvat saivat myös hauskuuden vuoksi ennemmän näkyvyyttä ja jakoja sosiaalisessa mediassa.
Jako meinaa aina enemmän näkyvyyttä ja sitä että siinä on voimaa.

Aina kaiken ei tarvitse olla niin harkittua tai vakavaa. Markkinointia voi aina piristää pienillä nikseillä tuoden uutta virtaa ja elämyksiä.

Työ: Suunnittelu & toteutus